Sunday 6 February 2011

Apartmentku

Duduk tak duduk, dah 45 hari aku di bumi Toulouse yang masih lagi asing buatku. Sejak aku disini, aku tak pernah tunjukkan tempat tinggalku so, hari ni nak share tempat aku menginap selama di Toulouse ni. Aku tinggal di service apartment yang tak punya bilik. Yang bestnya tinggal kat sini, tiap2 minggu hari khamis, ada orang datang kemaskan bilik apartment ku ini. Tukarkan tuala, tukar cadar, vakum dan mop lantai. Pergh, mmg best. Korang jangan jealous tau... heheheheh Yang tak bestnya, tak ada penyapu or mop kat bilik ni. Yang ada hanya penyapu dan penyodok kecil. Kalau aku nak sapu, kenalah aku duduk cam jalan itik dalam bilik tu. Takkan nak tunggu seminggu baru nak menyapu kot... isk isk isk.... Okey laaa, kita layan gambar2 ni pulak...
tv bersebelahan dapur
dapur

hall
tangga utk ke tempat tidur

katil di tingkat atas
 
dining
katil. Masa ni syakirah demam, baru sampai dari Malaysia
bilik mandi
 

pemandangan dicapture dari dalam bilik.


-harleena-


No comments:

Post a Comment